Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Kay Darens - Άντε γεια!





Αφιερωμένο σε κάθε αγανακτισμένο Έλληνα - σε όλους μας που δίνουμε το παρόν καθημερινά σε όποια πόλη και αν βρισκόμαστε, ακομμάτιστα μακριά από ταμπέλες, ειρηνικά - για το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.

Δεν έχω σημασία εγώ που το έγραψα. Δεν έχει σημασία το ποιος προσφέρει κάτι όπως και να το προσφέρει στον αγώνα για μια καλύτερη δημοκρατία. Αν το κομμάτι αυτό εκφράσει κάποιον από εσάς - έστω και έναν και τον παρακινήσει να κατέβει στην πλατεία της πόλης του - τότε θα έχει πετύχει το σκοπό του.

Το κομμάτι δεν προτρέπει στη φυγή από τη χώρα αλλά στη φυγή από αυτή την κατάσταση που ζούμε. Είναι επιλογή μας αν η Ελλάδα που ζούμε θα είναι παράδεισος ή κόλαση και αν οφείλουμε κάτι απέναντι στον εαυτό μας είναι να μη μείνουμε ΕΔΩ - σε αυτή την επιλογή.

Να είστε καλά και ευχαριστώ κάθε Έλληνα αδερφό για την έμπνευση που μου έδωσε να ολοκληρώσω αυτό το τραγούδι!







Kay Darens - Άντε Γειά!
Μουσική: Ares Kalogeropoulos | Στίχοι: Kay Darens
Παραγωγή/Μίξη/Ενορχήστρωση: Ares Kalogeropoulos

Κάποιες φορές νομίζω πως φεύγω
από μια χώρα που με θέλει φυτό
Είμα σα μετανάστης σε μια ξένη χώρα
μ'ανακαλύπτω πως είμαι από δώ.

Είναι ώρα τώρα να τους πω αντίο
Είναι ώρα τώρα να τους πω την κάνω
Είναι ώρα τώρα να τους πώ πως φεύγω
Δεν υπάρχω εδώ, δεν μένω, άλλο δεν αντέχω!

Να μαι πάντα ο μολυβένιος τους στρατιώτης
να μαι πάντα ο καλός ο πατριώτης
να μαι πάντοτε εκείνος που πληρώνει
κι αν δεν έχει άλλα τη φωνή να μην υψώνει!

Τα χρόνια να μου τρώνε στο σχολείο
έχω ελπίδες αφού πάρω το πτυχίο
Ένα χρόνο άνεργος και ένα να δουλεύω
6 μήνες γλείψιμο και 6 να νηστεύω!

Άντε γεια, αντε γειά εχω φύγει,
άλλο πια δε μένω 'δω η μπόχα με τυλίγει!

Θα μαι πάντα εγώ ο πρωτος τους ο στόχος
ο καλός ο νεκρός συνταξιούχος
θα μαι πάντα εγώ ο πολύτεκνος πατέρας
που υφαίνει το χρυσόμαλλο το δέρας

Θα γεμίσω την τράπεζα του κράτους
θα πληρώνω με τα ιδανικά τους
θα ατενίζω με ασφάλεια το μέλλον
αφού με φροντίζουν τι άλλο εγώ να θέλω?

Δεν έχω άλλο πια να δώσω,
δεν έχω τίποτα να σώσω
δεν έχω πλέον δε με νοιάζει
αρκεί να μη χρωστάω αλλιώς τι με πειράζει...

Σήκω Ελληνάρα από τον καναπέ σου
παράτα επιτόπου τον αραχτό φραπέ σου.
Γίνε πάλι ένα με κάθε σου αξία
Σκέψου, άκου, μίλα, γράψε ιστορία!

Αγανακτισμένος σημαίνει νέο μένος
σε καμιά όμως περίπτωση δεν είμαι οργανωμένος
Αν είσαι προβατάκι μείνε στο μαντρί σου
Εγώ είμαι αχρωμάτιστος, είμαι Έλληνας θυμίσου!

Πολιτικοί, κανάγιες μου πούλησαν τη χώρα
Φταίω κι εγώ που ψήφισα, τι φταίνε οι άλλοι τώρα?
Φίλε εγώ δεν έφαγα τίποτα μαζί σου
Εκεί που ξέρεις βάλτην εσύ τη μήνυσή σου!

Άντε γεια, αντε γειά εχω φύγει,(x2)
άλλο πια δε μένω 'δω η μπόχα με τυλίγει!
Άντε γεια, αντε γειά εχω φύγει, (x2)
δίπλα σας δε μένω εγώ η μπόχα με τυλίγει!

1 σχόλιο: